Joost Klein heeft geluk met incident tijdens het Songfestival: ‘Ideale situatie voor hem’
Ervaring van Joost Klein tijdens de Songfestival-finale heeft geleid tot aanzienlijke toename in populariteit, ondanks niet kunnen optreden.
“Europapa” is momenteel het meest gestreamde nummer op Spotify in verschillende landen, met meer dan 27 miljoen weergaven op YouTube voor de videoclip.
Zijn Instagram-volgers zijn spectaculair gestegen naar 1,5 miljoen sinds het incident.
‘Not Selling Liquid’ marketingexpert Berend Klumper vertelt aan Editie NL dat ondanks de ongelukkige omstandigheden, Joost Klein’s naamsbekendheid aanzienlijk is gegroeid.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.