De bekende zanger Jan Smit heeft zijn frustraties geuit over reisorganisatie TUI op X (voorheen Twitter).
Jan Smit heeft zijn ongenoegen geuit in een bericht op het sociale platform, gericht aan TUI Nederland. “Onze dochter is zaterdag met jullie naar Heraklion gevlogen.”
”Helaas is haar koffer niet meegekomen. Via de ‘world tracer’ zouden we meer informatie moeten krijgen, maar het is inmiddels dinsdag en we hebben nog steeds niets vernomen,” schrijft hij.
Uit zijn verbazing over de lange wachttijd en vraagt zich af waarom het zo moeilijk is om de koffer op te sporen, met de opmerking: “Het lijkt me niet zo moeilijk om even te checken waar op Schiphol haar koffer momenteel is.”
Jan zegt: ”Graag horen wij van jullie wat we verder kunnen doen. We hebben alle reguliere wegen al geprobeerd,”.
Zelfs als koffers wel vaker op Schiphol blijven, is er verbazing over waarom Jan zich er zo druk over maakt.
Reacties omvatten: “Mijn hemel, een wereldprobleem op X gooien… Je moet het maar kunnen,”. Iemand anders merkte op dat zijn dochter zonder haar koffer waarschijnlijk toch van de vakantie geniet: “Die ligt lekker op het strand.”
De populaire Volendamse zanger Jan Smit heeft zijn frustratie over reisorganisatie TUI geuit op X (voorheen Twitter). De zanger is…