Gordon kan rekenen op slechte recensies voor zijn Blushing: ‘Slechtste ervaring in jaren’

goor 1jpg

Begin dit jaar begon Gordon aan een soort comeback op allerlei vlakken. Stil zitten en niets doen is geen optie daar zijn contract met Talpa ook ten einde was gekomen.

Gordon besloot met Blushing terug te keren in Blaricum en als we die kiekjes van Gordon op social media mogen geloven zit zijn zaak altijd lekker vol met gasten.

Super dat zijn Blushing vol zit met gasten die voor een hapje of drankje komen maar hoe zit het met de kwaliteit?

Dronken Gordon huilend aan de telefoon: ‘Vanavond poging drie doen’

Er zijn positieve maar ook negatieve reviews te vinden over zijn Blushing in Blaricum en deze negatieve recensies gaan dan ook vaak over de kwaliteit.

Zo schrijft ene John in een review: “Wij ook dezelfde ervaring laatst. Hoop bla bla en reclame, zeer matig allemaal.”

”Bediening ronduit onvriendelijk en slecht! Klant krijgt geen aandacht, personeel wat er loopt snapt er weinig van. Voortaan verderop lunchen. Bekende BN kop is geen enkele garantie voor kwaliteit!

Deze man zegt sorry tegen Gordon: ‘Hij was een makkelijk doelwit om de schuld te geven’

Ook ene Ger is niet tevreden na een bezoek: “Jammer Gordon, plank mis geslagen service en bediening slecht drankje vallen van het dienblad loopt een overdreven nicht de bestelling van drinken opnemen.”

”Daarna zeggen dat de keuken het niet aan kan. 11 tafels, 3 man in de keuken, gasten weg sturen. Geen goed begin. Jammer, speciaal uit Rotterdam gekomen voor Jan met korte achternaam. Gr Ger chef kok bedrijfsleider.

Gordon met zijn handen in het haar: ‘zwaar weer voor hem op komst’

Ene Theo laat in een recensie weten dat hij het zelfs jammer vond dat Goor ook aanwezig was in Blushing tijdens zijn bezoek:

Gordon laat van zich horen en bevestigt gerucht: ‘Ik ben zijn papa’

Leuke tent en aantrekkelijk eten. Wel over paard getild met onvriendelijk personeel. Helaas was ook die vreselijke Gordon er.” 

Gordon barst in tranen uit: ‘Ik was gewoon niet meer mezelf’

Bjorn vindt dat de aanwezigheid van Gordon enorm stoort: “Persoonlijk slechtste ervaring in jaren in Blaricum. Het begon al met het onvriendelijke personeel.”

Gordon laat het er niet bij zitten en haalt hard uit: ‘ik zal nooit breken’

”Dit duo deed erg uit de hoogte, niet klantvriendelijk. het eten was wel oké, niet bijzonder zeker niet voor de prijs.”

Gordon laat het er niet bij zitten en haalt hard uit: ‘ik zal nooit breken’

”Tot overmaat van ramp kwam Gordon ons ook nog storen. Dit is kortweg asociaal tijdens het eten. Zodra hij binnenkwam was niks meer belangrijk het draaide maar om één iemand.

De zaak van Gordon is volgens een koppel vooral gebakken lucht: “Lange wachtrij buiten terwijl er lege tafeltjes buiten beschikbaar waren.”

”Serveerster gaf op onvriendelijke wijze aan dat ‘eerst de rust terug moest keren’ alvorens wij het terras mochten betreden. Daarom zijn we vertrokken naar een restaurant verderop waar de bediening prima was.”

”Over de kwaliteit van het eten hebben we dus niet kunnen oordelen, maar wat een slechte bediening en onaardig personeel! Het ging ons niet om Gordon of BN’ers, maar om lekker eten. Conclusie: gebakken lucht.” 

Begin dit jaar begon Gordon aan een soort comeback op allerlei vlakken. Stil zitten en niets doen is geen optie…

auteur avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven