Vorig jaar opende Jandino Asporaat FC Kip in Rotterdam, een fastfoodrestaurant dat bekend staat om zijn kipgerechten geïnspireerd door het personage Judeska.
In de beginfase werd het restaurant overspoeld met gasten, waardoor Jandino al na één dag besloot om het tijdelijk te sluiten voor uitbreiding van de keuken en om aan de vraag te kunnen voldoen. Echter, recente beoordelingen wijzen op een dalende trend in klanttevredenheid.
Snackspert heeft kritiek geuit op FC Kip en benadrukt dat de kwaliteit van de kip niet voldoet aan de verwachtingen. Tevens wordt het restaurant door velen als ’te duur’ ervaren.
De kritiek beperkt zich echter niet tot dit punt. Een opvallend trefwoord in de beoordelingen is ‘WC’, wat een groot zorgpunt blijkt te zijn.
Klanten klagen over vieze toiletten en een gebrek aan hygiëne, variërend van reacties als “De wc’s waren ronduit smerig” tot “Burgers koud! Toilet heel goor!!! Erg jammer.” Sommige klanten melden zelfs verstopte toiletten en een gebrek aan schoonmaakinspanningen.
Een andere persoon deelde: “Er zat een kroeshaar tussen mijn patat en laten we niet spreken over die gore toiletten.”
Nog iemand anders: “Burgers koud! Toilet heel goor!!! Erg jammer.” Maar dat is nog niet alles, het wordt nog erger.
Er is verder een beoordeling waarin staat: “Er zat een kroeshaar tussen mijn patat en laten we niet spreken over die gore toiletten.”
Nog een andere opmerking: “Burgers koud! Toilet heel goor!!! Erg jammer.” Maar er is meer, en het wordt alleen maar erger.
De negatieve feedback roept serieuze vragen op over de algehele hygiëne van het restaurant, wat twijfels doet rijzen over de staat van de keuken.